Webinary- Nowoczesna Forma Spotkania

Webinar - a dokładniej rzecz ujmując Webinarium, to nic innego jak szkolenie w Internecie, które jest możliwe dzięki wykorzystaniu technologii webcast.Webinary są dostępne jako forma szkolenia otwartego bądź zamkniętego. Do prowadzenia spotkań wykorzystujemy platformę Clicmeeting.

Co trzeba zrobić,aby wziąć udział w webinarze?

Wystarczy, że poświęcisz chwilę swojego czasu, wybierzesz odpowiednią platformę oraz temat szkolenia. Warto zaznaczyć, że spotkanie odbywa się w określonym dniu i godzinie, a terminy seminarium są elastyczne ponadto nie trwają one zazwyczaj dłużej niż 1 godzinę.

Seminarium internetowe nabiera realistycznego wyglądu dzięki zastosowaniu wirtualnych narzędzi, które pozwalają widzieć, słyszeć oraz wymieniać się poglądami pomiędzy uczestnikami a trenerem, a także udostępniać między sobą różnego rodzaju pliki.

Aby wziąć udział w naszym spotkaniu online,nie ważne czy jesteś w domu, w biurze, w parku ,ważne abyś miał dostęp do Przeglądarki internetowej (program działa prawidłowo z następującymi przeglądarkami: Microsoft Internet Explorer, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera) łącza internetowego, głośników lub słuchawek z mikrofonem oraz najnowszej wersji Adobe Flash Player.

Zapraszamy do wzięcia udziału w naszych webinarach!

Featured Video Play Icon

Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym część 1 ( pokolenia X, Y, Z)

 

Featured Video Play Icon

Pokolenie Z – oczekiwania młodych na rynku pracy (pokolenia x,y,z cz.2)

 

Featured Video Play Icon

Analiza stylów przywódczych w oparciu o DISC D3. Poznaj swój styl przywódczy

 

Featured Video Play Icon

Budowanie autorytetu lidera – czyli jak odnaleźć swój indywidualny styl liderski.

W jaki sposób budować autorytet lidera? Jak sławne osoby budowały swój autorytet lidera? Co się składa na komponent współczesnego przywództwa?

Featured Video Play Icon

Czym jest inteligencja emocjonalna i jak ją doskonalić?

W dzisiejszym odcinku dowiecie się czym jest inteligencja emocjonalna, a także jak przekłada się na życie zawodowe, budowanie i zarządzanie

Featured Video Play Icon

Zasady skutecznego motywowania i budowania zaangażowania

Według raportu “State of the Global Workplace”, instytutu Guallupa firmy, które inwestują w pracowników, otrzymują w zamian ich wyższe zaangażowanie,

Featured Video Play Icon

Budowanie motywacji w zespole w oparciu o narzędzie DISC D3

Jak zbadać motywatory Twoich pracowników?

Featured Video Play Icon

DISC D3 Czy każdy może być liderem? Czy są ludzie urodzeni do bycia liderem?

Wiele już napisano o tym, kim jest lider, o wyzwaniach i odpowiedzialności, które przed nim stoją, wpływie, jaki wywiera na

Featured Video Play Icon

Jak mierzyć kompetencje handlowe sprzedawców ? Wykorzystanie DISC D3

Skuteczni sprzedawcy są świadomi własnych mocnych stron oraz ograniczeń i szybko rozpoznają mocne strony, ograniczenia, potrzeby oraz preferencje klientów. I

Featured Video Play Icon

Szkolenie: sprzedaż eventowa i networkingowa

Na szkoleniu prowadzonym przez Tomasza Słodkiego i Dominikę Maciołek dowiesz się jak wykorzystać event marketing w praktyce. Poznasz zasady prezentacji

Featured Video Play Icon

Na poważnie o coachingu, rozmowa z akredytowanym coachem ICF ( poziom PCC)

  Praca z coachem jest wysoce efektywną metodą rozwoju osobistego i zawodowego. Międzynarodowe organizacje związane z coachingiem, takie jak International

Featured Video Play Icon

W czym tkwi przewaga konkurencyjna DISC D3 ? Poznaj nasze narzędzie na tle innych

 

Featured Video Play Icon

Motywowanie pozafinansowe handlowców. Jak wykorzystać DISC Sales Profile w pracy z zespołami handlowymi.

Zapraszamy do obejrzenia kolejnego odcinka w programie TOMASZ SŁODKI LIVE . Tym razem było o motywacji w zespołach handlowych. Czy

Featured Video Play Icon

Gościnnie w programie telewizyjnym Tomasz Słodki LIVE

We wrześniu 2016 Prezes Zarządu naszej firmie gościła w programie “Zrozumieć Różnorodność ” . Zapraszamy do obejrzenia wywiadu z Anią

Featured Video Play Icon

Jaki typ handlowca jest potrzebny w Twojej firmie?

W ubiegłym roku zostało opublikowane obszerne badanie dotyczące współczesnych sprzedawców. Badanie opisane przez Dixona i Adamsona nosi tytuł “The Challenger