Tomasz Słodki

Specjalizuje się w szkoleniach z nowoczesnych wystąpień publicznych z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów dotarcia do klienta . Łączy doświadczenie medialne z biznesem.

Życiorys, nota trenerska i referencje

Specjalizuje się w szkoleniach z nowoczesnych wystąpień publicznych z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów dotarcia do klienta . Łączy doświadczenie medialne z biznesem.

Twórca i właściciel jedynej na świecie telewizji  nadawanej na facebooku o rozwoju osobistym (programy na żywo, transmisje on line)  TOMASZ SLODKI LIVE - facebook.com/tomaszslodkilive
Prowadzi również szkolenia w formie on line, webinary i treningi medialne.

 


Jego klienci to:

  • Ryszard Kalisz
  • Rober Biedroń
  • Bożena Smolińska – rzecznik prasowy Medicover, obecnie Infarma
  • Dział marketingu Medicover

Dziennikarz, biznesmen - prowadził programy w największych polskich stacjach radiowych i telewizyjnych (TVN 24, TVN CNBC Biznes, Telewizja Polska, Polskie Radio Program III, Radio BIS). Pasjonat nowych technologii - wprowadził na polski rynek nowoczesne transmisje on-line oraz audio & video release dla klientów korporacyjnych. Organizował festiwale muzyczne oraz akcje charytatywne. Realizował projekty na całym świecie tworząc multimedialny portal podróżniczy. Bezgranicznie realizuje swoje pasje.

Doświadczenie zawodowe

Redaktor naczelny

Multiferencje - Bardzo Multimedialny Magazyn

październik 2015 – obecnie (1 rok 4 mies.)Warszawa

Pomysłodawca, założyciel i redaktor naczelny pierwszego w Polsce magazynu, kierowanego do kadry zarządzającej, poświęconego treściom związanym z multimediami. Budowanie wizerunku, transmisje online, webinaria, nowoczesne wystąpienia publiczne czy budowanie multimedialnego biura prasowego - to tylko część tematów poruszanych w gazecie.

 

Magazyn drukowany - 3000 egzemplarzy, bezpłatnie dystrybuowanych do dyrektorów i prezesów.

Wersja online do pobrania tutaj: http://magazyn.multiferencje.pl/

Dyrektor generalny Compas Multimedia, redaktor naczelny Magazynu Multiferencje

Compas Multimedia

Dyrektor generalny i pomysłodawca firmy, zajmującej się produkcją profesjonalnych filmów oraz nowoczesnymi transmisjami on-line (realizowanymi w formie programów telewizyjnych). Firma produkowała programy telewizyjne m.in. dla TVP3, Patio TV, Programu III Polskiego Radia. W trakcie kilku lat istnienia firma przygotowywała materiały filmowe m.in. dla: Medicover, Deloitte, Microsoft, Urzędu Patentowego, Krajowej Rady Radców Prawnych, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Blue Business Media.

Dziennikarz
Polskie Radio S.A.
2002 – 2009 (7 lat)Warszawa, woj. mazowieckie, Polska
Miłośnik radia, w którym chciał pracować od 8 roku życia. Pasję udało mu się zrealizować w wieku 18 lat, trafiając przed mikrofon Polskiego Radia Opole. Jest zwierzęciem radiowym, robił w radiu wszystko. Posiada kartę mikrofonową.

2007 - 2009 - dziennikarz Programu III Polskiego Radia - autor audycji "Słodkie reggae", reporter redakcji aktualności i słowa (Zapraszamy do Trójki, Magazyn Bardzo Kulturalny, Tu Baron, Tu Program III), przygotowywał i prowadził audycje specjalne - np. z Jackiem Kleyffem, czy Jurkiem Owsiakiem. Wydawca (Klub Trójki, Magazyn Bardzo Kulturalny). Współpracował ze Studiem Reportażu i Dokumentu, przygotowując reportaże dla Programu III Polskiego Radia.

2003 - 2007 - Polskie Radio BIS - prowadzenie popołudniowego Bisowiska i porannego Wszystko Gra, Mocne Nocne, Koncertowo. Przygotowywał Słodki Punkt Widzenia - autorski cykl felietonów dźwiękowych. Wydawał audycje poranne, popołudniowe, muzyczne. Przygotowywał relacje dla serwisów informacyjnych. Współpracował ze Studiem Reportażu i Dokumentu, przygotowując reportaże dla Programu Polskiego Radia BIS.

2002 - 2003 - Radio Opole - produkcja autorskiej audycji - Słodkie Reggae.