Grupa docelowa

Szkolenie  dedykujemy dla sił sprzedaży. Obecnie każdy z nas każdego dnia rozmawia z klientami konkurencji.

Dzięki wiedzy trenera i warsztatowej formie szkolenia, uczestnicy:

Nauczą się analizować poczynania konkurencji i wyciągać wnioski, które posłużą do przygotowania lepszej i atrakcyjniejszej oferty.
Dowiedzą się, jak opracować własną strategię przejęcia klienta konkurencji.
Przygotują się do prowadzenia rozmowy handlowej z klientem konkurencji.
Poznają i nauczą się korzystać z zasad prowadzenia działań sprzedażowych wykorzystywanych wobec klientów konkurencji.

Raport DISC w cenie szkolenia

Raport DISC w cenie szkolenia

Dofinansowanie z BUR lub KFS

Dla klientów z sektora MSP istnieje możliwość dofinansowania szkolenia do 80% wartości szkolenia z BUR lub KFS.

Raport DISC w cenie szkolenia

Szkolenie Prowadzi Trener

trener

Terminy Szkoleń

  • Warszawa - 02.09.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Kraków - 05.09.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Gdańsk - 09.09.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Katowice - 12.09.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Wrocław - 19.09.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Poznań - 26.09.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Warszawa - 04.11.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Kraków - 07.11.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Gdańsk - 12.11.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Katowice - 14.11.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Wrocław - 21.11.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Poznań - 28.11.2019, 2 dni, 1490 zł.

- potwierdzone

Zamawiam

Napisz do nas

Szkolenie: Techniki przejmowania klientów konkurencji

Szkolenie: Techniki przejmowania klientów konkurencji.

Na szkoleniu sprzedażowym ćwiczymy i efektywnie uczymy handlowców w jaki sposób zbudować przewagę konkurencyjną naszej firmy i przejąć klienta konkurencji.

1.  PRZEJMOWANIE KLIENTA KONKURENCJI

  • Czy tak samo ważny jest każdy klient?
  • Jakie informacje o konkurencji są dla nas istotne i jak je uzyskać?
  • Analiza SWOT oferty konkurencji
  • SMART – formułowanie celów
  • Określanie pozycji konkurencji

2. ZASOBY WŁASNEJ FIRMY

  • Sprzedaż doradcza jako sposób na zdobywanie przyczółków u klienta konkurencji
  • Czy na pewno znasz swoją ofertę?  Trójpolowa analiza naszej oferty.
  • Jak osiągnąć sukces w sprzedaży? – inne czynniki wpływające na sprzedaż

3. KLUCZOWE ELEMENTY W PROCESIE  SPRZEDAŻY KLIENTOWI KONKURENCJI 

  • Psychologiczne i merytoryczne potrzeby klientów
  • Fundamenty w procesie pozyskiwania klientów
  • Jak przeprowadzić profesjonalną rozmowę handlową?
  • Jak zaprezentować produkt? wyobrażenia + cecha

4.KLIENT KONKURENCJI- NASZ KLIENT CZY NASZEJ KONKURENCJI?

  • Budowanie skutecznego komunikatu do klienta konkurencji
  • Prezentacja pozycjonująca z nastawieniem na skuteczność (test zapałki)
  • Techniki wywierania wpływu wg R. Cialdniego
  • Struktura argumentu i struktura pytań – bank zastrzeżeń, lejek pytań
  • Parafraza, klaryfikacja, wnioskowanie-  w praktyce
  • Unikanie projekcji w komunikacji – błąd założonej identyczności
  • Nowe spojrzenie na sprzedaż

5. GOTOWE ROZWIĄZANIA NA WYJŚCIE Z IMPASU

  • Klient niechętny do kontaktu
  • Klient zadowolony z innego dostawcy
  • Klienta nastawiony na cenę
  • Klient “negocjator”
  • Klient nie zainteresowany
    i wiele innych sytuacji…

6. ZAMYKANIE PROCESU SPRZEDAŻY

  • Analizowanie sygnałów do zakupu
  • Obiekcje radzenia sobie z nimi i ich pozytywna rola na tym etapie sprzedaży
  • Przeformułowanie obiekcji w argument
  • Sytuacja WIN – WIN czyli pierwszy w procesie budowania lojalności klienta

FEV POLSKA Sp. z o.o.

Program szkoleń był dopasowany do potrzeb pracowników naszej firmy. Zbliżony poziom przygotowania oraz podobny tok myślenia uczestników pozwoliły na precyzyjny przekaz informacji przez prowadzącego szkolenie. Podczas zajęć uczestnicy mieli możliwość wymiany opinii, dyskusji i zadawania pytań, na które otrzymywali właściwe odpowiedzi. Szkolenie w formie warsztatów zainteresowało tematem i zainteresowało szkoloną grupę. Polecamy firmę szkoleniową GENWHY!

TAURON Dystrybucja S.A.

Szkolenie przebiegło w pełni profesjonalnie i sprawnie. Współpraca okazała się bardzo owocna i w pełni satysfakcjonująca. Planując realizację kolejnych szkoleń, bierzemy pod uwagę możliwość kontynuowania współpracy z firmą GENWHY, którą możemy polecić jako solidnego partnera, dysponującego doświadczeniem, zaangażowaniem i pełnym profesjonalizmem.

STEICO Sp. z o.o.

Szkolenie menadżerskie ,,Wczoraj kolega – dziś szef” posiadało program, dopasowany do potrzeb pracowników naszej firmy. Jesteśmy pod wrażeniem doskonale przygotowanego szkolenia, a dodatkowe materiały pozwoliły utrwalić informacje przekazane na szkoleniu. Metody stosowane przez trenera skutecznie zachęciły uczestników do aktywności i zaangażowania podczas szkolenia.