Szkolenie biznesowe zgodnie ze znakiem jakości MSUES

Rynek szkoleń biznesowych w Polsce jest stosunkowo młody. Jednak zmiany na rynku zachodzą bardzo dynamicznie. Obecnie klient, który korzysta ze szkoleń biznesowych jest bardzo wymagający, świadomy i zawraca uwagę na najmniejsze szczegóły, które decydują o tym , iż dane szkolenie jest efektywne oraz efektowane.. Szkolenia miękkie są taka samą inwestycją jak nowe oprogramowanie czy nowa inwestycja budowlana. Sponsor projektu szkoleniowego oczekuje po prostu zwrotu z inwestycji. Za stronę merytoryczną szkoleń, ich jakość i przebieg merytoryczna odpowiada kadra trenerska, którą zarządza Dominika Maciołek. To ona na co dzień dba o najnowsze know how, transferuje ze świata nauki najnowsze raporty i wdraża adekwatne rozwiązania do programów szkoleniowych.

Jednak, aby szkolenie było dla klienta satysfakcjonujące – istotna jest logistyka i organizacja szkolenia. Za ten obszar w naszej firmie odpowiada Basia Noga.

Basia jest z nami od 2 lat i na co dzień dba o sprawny kontakt z klientem i obsługę logistyczną organizowanych projektów szkoleniowych, oraz jakość w zakresie organizacji szkoleń.

Jej rolą jest dbanie o to, aby każde szkolenie realizowane w firmie spełniało kryteria MSUES . Od 4 lata posiadamy certyfikat jakości w zakresie świadczonych szkoleń .

Znak jakości jest odnawiany co 3 lata, poprzez niezależny zewnętrzny audyt, który zazwyczaj trwa kilka dni . Byliśmy jedną z pierwszych firm, która w Polsce została audytowana- a później certyfikowana. W zakresie organizacji szkoleń znak jakości MSUES daje naszym klientom gwarancję, że szkolenia otwarte oraz szkolenia zamknięte są realizowane zgodnie z obowiązującymi standardami.

Znak jakości określa konkretne standardy w zakresie infrastruktury, organizacji i obsługi klienta. Aby szkolenia byłe efektywne osoba organizująca takie szkolenia z ramienia firmy szkoleniowej musi zadbać o np. sale szkoleniową, w której panują dogodne warunki do nauki. Musi mieć ona dostęp do światła dziennego, odpowiedni metraż oraz pełne wyposażenia, aby trener mógł przeprowadzić szkolenie w formie warsztatowej.

Standard ten określa procedury i wymogi w zakresie przygotowania dokumentacji przed szkoleniem, tak aby każdy uczestnik otrzymał zaproszenia na szkolenie wraz z informacjami logistycznymi, harmonogramem oraz informacjami na temat trenera.

Na szkoleniu trener musi mieć zapewnione doskonałe materiały szkoleniowe, sprzęt oraz dodatkowe pomoce dydaktyczne.

Czasami zdarzają się sytuacje nagłe, nieprzewidziane. Dzięki temu, że mamy wdrożoną procedurę zarządzania kryzysowego w takich sytuacjach, możemy szybko i bezpiecznie. Jakiś czas temu mieliśmy w trakcie zajęć sytuację taka, że jeden z uczestników źle się poczuł i konieczne było wezwanie karetki.

Branża szkoleń biznesowych charakteryzuje się tym, że pracujemy z ludźmi i dla ludzi. Bardzo ważna jest elastyczność i szybkie reagowanie na sytuacje kryzysowe.

Opracowanie:
Firma szkoleniowa: GenWhy