Grupa docelowa

Kadra zarządzająca procesami sprzedażowymi.
Managerowie, którzy wymagają odświeżenia lub rozwinięcia wiedzy.
Handlowcy

Raport DISC w cenie szkolenia

Raport DISC w cenie szkolenia

Dofinansowanie z BUR lub KFS

Dla klientów z sektora MSP istnieje możliwość dofinansowania szkolenia do 80% wartości szkolenia z BUR lub KFS.

Raport DISC w cenie szkolenia

Szkolenie Prowadzi Trener

trener

Terminy Szkoleń

  • Wrocław - 02.09.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Poznań - 09.09.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Warszawa - 16.09.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Kraków - 19.09.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Gdańsk - 23.09.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Katowice - 26.09.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Wrocław - 04.11.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Poznań - 12.11.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Warszawa - 18.11.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Kraków - 21.11.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Gdańsk - 25.11.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Katowice - 28.11.2019, 2 dni, 1490 zł.

- potwierdzone

Zamawiam

Napisz do nas

Szkolenie: Skuteczna rozmowa handlowa

Kolejne szkolenie z kategorii szkolenia sprzedażowe.

Program szkolenia skutecznej rozmowy handlowej

Moduł 1: Runda otwarcia – ok. 0,5h

  • Przedstawienie celów i planu zajęć, poznanie uczestników (moja litera)
  • Ustalenie reguł współpracy.
  • FFF i jaśniejsza strona – przygotowanie do zmiany postaw
  • Poziomy kompetencji i ich wykorzystanie w pracy codziennej
  • Etos pracy handlowca, postrzeganie, stereotypy, samoocena i misja

Sposoby prowadzenia modułu:

Przedstawienie się trenera i uczestników, ćwiczenia lodołamacze, dyskusja moderowana, kontrakt szkoleniowy.

Moduł. 2: Fazy kupowania i sprzedawania. Proces i etapy sprzedaży – ok. 2h

  • Proces sprzedaży – elementarne zasady i kolejność działań.
  • Trójkąt satysfakcji pacjenta – czego oczekuje dzisiejszy klient, sfera komfortu i budowania wizerunku profesjonalisty
  • Skuteczność handlowców na podstawie badań. Sposoby przejścia na stronę klienta
  • Pierwsze wrażenie – efekt halo – anielski i diabelski – i jego skutki
  • Podstawie grzechy sprzedawców
  • Ćwiczenia i wskazówki praktyczne
  • Mikro scenki z zastosowaniem omawianych narzędzi
  • Komentarz i korekta trenerska

Sposoby prowadzenia modułów:

Przedstawienie w formie interaktywnej prezentacji, zagadnień związanych z budową
i analizą stanów emocjonalnych człowieka. Wstęp do analizy transakcyjnej, czyli przedstawienie stereotypów zachowania klienta na bazie ćwiczeń z uczestnikami.

Teoretyczne przedstawienie tzw. „Metody 7 kroków od NIE do TAK”, czyli uświadomienie uczestnikom etapów oraz faz kupowania i sprzedawania.

Przedstawienie w formie interaktywnej prezentacji zagadnień związanych z budową

Moduł. 3. Infiltracja i badanie prawdziwych potrzeb klienta – ok. 3h

  • Pierwsze wrażenie, jako fundament nawiązania relacji.
  • Konotacja, czyli dobór odpowiednich słów w sprzedawaniu.
  • Techniki odkrywania, co motywuje klienta do działania.
  • Góra lodowa – podstawy decyzji zakupowych i psychologia wpływu
  • Prewencja zastrzeżeń. Techniki pozyskiwania informacji o potrzebach w 5 krokach
  • Motywatory dla klienta uniwersalne i ponadczasowe, czyli jak nie dać się zbyć
  • Praktyka – socjotechniki rozpoznawania potrzeb klientów.
  • Ćwiczenia i wskazówki – jak skutecznie odkrywać rzeczywiste potrzeby.

Sposoby prowadzenia modułu:

Ćwiczenia z grupą, obrazujące znaczenie teorii mówiącej, że nigdy nie masz drugiej szansy zrobić pierwszego dobrego wrażenia. Omówienie technik wywierania wpływu na drugiego człowieka na bazie konkretnych przykładów z grupy. Przeprowadzenie mikroscenek obrazujących dotychczasowy model sprzedaży na bazie konkretnego przykładu z grupy.

Przeprowadzenie mikro-scenek z wybranymi uczestnikami obrazujących tzw. „teorię góry lodowej”, czyli zobrazowanie obszarów odpowiedzialnych za podejmowanie decyzji u klienta.

Ćwiczenia na rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań klientów z wykorzystaniem socjotechnik kodowania oraz innych technik sugerujących. Interaktywne wdrożenie socjotechniki pozyskiwania informacji oraz przećwiczenie poznanej metody w grupie oraz parach.

Moduł. 4: Narzędzia finalizujące sprzedaż – ok. 2h

  • Wybór odpowiedniego momentu prezentacji oferty. Rozpoznawanie momentu podjęcia decyzji
  • Oferta szyta na miarę – czy coś takiego istnieje?
  • Metody i techniki prezentacji oferty
  • Żeby „nie przesolić” – finalizowanie sprzedaży, strategie zamknięcia i kontraktowania przyszłych działań

Sposoby prowadzenia modułu:

Wskazanie dogodnych momentów do przedstawiania oferty na podstawie przykładów
z grupy. Teoretyczne przedstawienie techniki prezentowania oferty na bazie wybranego przykładu oraz przećwiczenie socjotechniki w podgrupach.

Krótkie inscenizacje przykładów modelowego przedstawienia oferty na bazie studium przypadku.

Moduł. 5. Podsumowanie szkolenia – ok. 0,5h

  • Pomost w przyszłość – deklaracje zmiany. Wybór narzędzi
  • Zadanie wdrożeniowe
  • Sesja pytań i odpowiedzi

 

Raport DISC D3 w cenie szkolenia otwartego

FEV POLSKA Sp. z o.o.

Program szkoleń był dopasowany do potrzeb pracowników naszej firmy. Zbliżony poziom przygotowania oraz podobny tok myślenia uczestników pozwoliły na precyzyjny przekaz informacji przez prowadzącego szkolenie. Podczas zajęć uczestnicy mieli możliwość wymiany opinii, dyskusji i zadawania pytań, na które otrzymywali właściwe odpowiedzi. Szkolenie w formie warsztatów zainteresowało tematem i zainteresowało szkoloną grupę. Polecamy firmę szkoleniową GENWHY!

TAURON Dystrybucja S.A.

Szkolenie przebiegło w pełni profesjonalnie i sprawnie. Współpraca okazała się bardzo owocna i w pełni satysfakcjonująca. Planując realizację kolejnych szkoleń, bierzemy pod uwagę możliwość kontynuowania współpracy z firmą GENWHY, którą możemy polecić jako solidnego partnera, dysponującego doświadczeniem, zaangażowaniem i pełnym profesjonalizmem.

STEICO Sp. z o.o.

Szkolenie menadżerskie ,,Wczoraj kolega – dziś szef” posiadało program, dopasowany do potrzeb pracowników naszej firmy. Jesteśmy pod wrażeniem doskonale przygotowanego szkolenia, a dodatkowe materiały pozwoliły utrwalić informacje przekazane na szkoleniu. Metody stosowane przez trenera skutecznie zachęciły uczestników do aktywności i zaangażowania podczas szkolenia.