Grupa docelowa

Szkolenie przygotowane jest dla sił sprzedaży, dla menedżerów, przedstawicieli handlowych którzy:
pracują z planem sprzedaży, pracują na parametrach,
chcą zmaksymalizować wynik sprzedażowy na stałym lub nowym kliencie chcą poznać skuteczne i sprawdzone zasady pracy z parametrami i liczbą w sprzedaży.

Uczestnicy:

-Poznają podstawy zarzadzania sprzedażą własną w liczbach
-Poznają model pracy handlowca na podstawie koła zarządczego
-Dowiedzą się czemu warto analizować dane sprzedażowe
-Wyciągną wnioski z analizy potencjału klienta i własnej pracy z nim
-Przećwiczą dzielenie planu na zadania
-Nauczą się definiować priorytety
-Zapoznają się z prognozowaniem sprzedaży
-Oszacują realizację planu na podstawie własnych danych
-Zobaczą jak dodatkowa sprzedaż wpływa na wynik
-Nauczą się lepiej wykorzystać potencjał klienta
-Nauczą się wykorzystywać poznane narzędzia w praktyce

Raport DISC w cenie szkolenia

Raport DISC w cenie szkolenia

Dofinansowanie z BUR lub KFS

Dla klientów z sektora MSP istnieje możliwość dofinansowania szkolenia do 80% wartości szkolenia z BUR lub KFS.

Raport DISC w cenie szkolenia

Szkolenie Prowadzi Trener

trener

Terminy Szkoleń

  • Kraków - 02.09.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Warszawa - 05.09.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Katowice - 09.09.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Gdańsk - 12.09.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Wrocław - 16.09.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Poznań - 23.09.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Kraków - 04.11.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Warszawa - 07.11.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Katowice - 12.11.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Gdańsk - 14.11.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Wrocław - 18.11.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Poznań - 25.11.2019, 2 dni, 1490 zł.

- potwierdzone

Zamawiam

Napisz do nas

Parametryzacja w sprzedaży – zarządzanie liczbą we własnym planie sprzedaży

Szkolenie znajduje się w dziale szkoleń sprzedażowych.

Program szkolenia – Parametryzacja w sprzedaży:

Moduł 1. Runda otwarcia

  • Poziomy kompetencji – refleksja i przygotowanie do pracy

Moduł 2. Własne cele sprzedażowe

  • Przegląd stanu obecnego

Moduł 3. Wprowadzenie do zarządzania sprzedażą na podstawie Koło Zarządczego:

  • Schemat zarządzania sprzedażą w ujęciu procesowym
  • Doskonalenie działań

 

Analiza sprzedaży

Moduł 4. Parametryzacja – podstawowe paramenty w sprzedaży. Przegląd

  • Wartość, sztuki i marża
  • Średnia wartość
  • Estymacja wyniku

Moduł 5. Analiza sprzedaży – portfel klientów

  • Kategorie klientów – praca z bazą / portfelem
  • 20/70/10 – atrakcyjność portfela, analiza z wykorzystaniem modelu J.Welch’a
  • TOP  10 / 20 – atrakcyjność bazy i „grube ryby”
  • Preferencje zakupowe – akcje na klientach
  • Kanały sprzedaży, przegląd i dopasowanie

 

Moduł 6. Analiza sprzedaży – raportowanie

  • Systemy firmowe – CRM, Subiekt
  • PIPELINE – lejek sprzedażowy, co to jest i w czym pomaga
  • Narzędzia własne – projektowanie pomocników dla własnych potrzeb
  • Prognozowanie wartości i % wykonania planu

 

Planowanie

Moduł 7. Organizacja pracy i priorytety – przegląd użytecznych narzędzi

  • Metodologia ABC, jako macierz nakładów i efektów działań
  • Metoda zarządzania czasem na podstawie ćwiartek Eisenhower’a
  • Zasada Pareto – kompas działań

Moduł 8. Planowanie sprzedaży

  • Podział planu sprzedażowego – jak się do tego zabrać?
  • Podstawowe mierniki – co chcę osiągnąć
  • Konwersja i skuteczność – dostosowywanie kryteriów indywidualnych

Moduł 9. Planowanie – maksymalizacja sprzedaży, sens i sposoby

  • Na portfelu – sposoby podnoszenia sprzedaży w “totalu”
  • Na kliencie – działania dedykowane dla poszczególnych grup

Moduł 10. Punkty kontrolne – marża i obrót

  • Zarządzanie sprzedażą przez cele – na podstawie podziału planu sprzedażowego –

 

Organizowanie

Moduł 11. Zasady skutecznych działań sprzedażowych

  • Złota trójka
  • MĄDRY
  • Akcja, czy reakcja

 

Podsumowanie szkolenia

  • Pomost w przyszłość – co wykorzystam w pracy?
  • Zadanie wdrożeniowe
  • Sesja pytań i odpowiedzi

Moduł 12. Motywacja * Część bonusowa do realizacji w przypadku efektywnej pracy grupy

  • Test rozpoznawania własnych motywatorów Ranking motywatorówo
  • piramida Maslowa1
  • McClellanda – czynniki pozafinansowe

Moduł 13. Punkty kontrolne

  • Samokontrola i praca z raportami
  • Metoda SSC

 

FEV POLSKA Sp. z o.o.

Program szkoleń był dopasowany do potrzeb pracowników naszej firmy. Zbliżony poziom przygotowania oraz podobny tok myślenia uczestników pozwoliły na precyzyjny przekaz informacji przez prowadzącego szkolenie. Podczas zajęć uczestnicy mieli możliwość wymiany opinii, dyskusji i zadawania pytań, na które otrzymywali właściwe odpowiedzi. Szkolenie w formie warsztatów zainteresowało tematem i zainteresowało szkoloną grupę. Polecamy firmę szkoleniową GENWHY!

TAURON Dystrybucja S.A.

Szkolenie przebiegło w pełni profesjonalnie i sprawnie. Współpraca okazała się bardzo owocna i w pełni satysfakcjonująca. Planując realizację kolejnych szkoleń, bierzemy pod uwagę możliwość kontynuowania współpracy z firmą GENWHY, którą możemy polecić jako solidnego partnera, dysponującego doświadczeniem, zaangażowaniem i pełnym profesjonalizmem.

STEICO Sp. z o.o.

Szkolenie menadżerskie ,,Wczoraj kolega – dziś szef” posiadało program, dopasowany do potrzeb pracowników naszej firmy. Jesteśmy pod wrażeniem doskonale przygotowanego szkolenia, a dodatkowe materiały pozwoliły utrwalić informacje przekazane na szkoleniu. Metody stosowane przez trenera skutecznie zachęciły uczestników do aktywności i zaangażowania podczas szkolenia.