Książka “Niepokorne pokolenie Milenium” już jesienią w sprzedaży

Książka wyczekiwana przez liderów, którzy zarządzają pokoleniem Milenium. Z jednej strony jest to generacja najlepiej zbadana, jednak z drugiej najmniej okryta w biznesowej rzeczywistości. Milenilsi są oceniani jako generacja roszczeniowych pracowników, niepokornych buntowników. Nielojalni i niezaangażowani w pracy , nieuznający autorytetów.Burzą staus quo w firmach i przedsiębiorstwach i momentami pracodawcy mają wrażenie, że to oni nimi zarządzają …Ale czy tak jest naprawdę ? Czy to jest prawdziwe oblicze polskiego pokolenia Milenium ?Z drugiej strony generacja milenium popełnia 5 kluczowych błędów w pracy. Sami młodzi nie dbają o wizerunek i postrzeganie swojego pokolenia.

Czas to zmienić i poznać prawdziwe oblicze pokolenia Milenium – szkolenie zarządzanie milenialsami

Czego nauczysz się z książki ?

  1. Dowiesz się kim są polscy milenialsi i czym odróżnia się ta generacja na tle pozostałych 3 generacji funkcjonujących na rynku pracy
  2. Jaki lider poznasz kod dostępu do generacji milenium – poznasz 9 unikalnych wartości tego pokolenia oraz poznasz 9 kompetencji lidera.
  3. Jako Milenials dowiesz się jakie błędy popełnia Twoje pokolenie na rynku pracy oraz dowiesz się jak awansować szybciej i zarabiać więcej.
  4. Jako pracodawca poznasz przepis na pracodawcę marzeń dla tego pokolenia i będziesz wiedzieć o co zadbać, aby skutecznie przyciągać młodych zdolnych do twojej firmy

 

Kto napisał książkę?

Autorką książki jest Dominika Maciołek. Edukatorka pokolenia Milenium i właścicielka firmy szkoleniowej GENWHY

Jako trener biznesu już ponad 14 lat odkrywa potencjały zespołów i pracowników. Rocznie realizuje ponad 1200 godzin szkoleniowych, przeszkoliła ponad 70 % firm z listy 500 i zaprojektowała ponad 76 kompleksowych programów rozwojowych.

W pracy Eksperta HR identyfikuje zmieniające się trendy na rynku pracy, tworzy ranking DREAM EMPLOYER . W ramach pracy w fundacji WHYGENERATION inspiruje, pomaga i szkoli wszystkie strony rynku pracy, wierzy w to, że w różnorodności pokoleniowej tkwi siła firm i przedsiębiorstw.