Grupa docelowa

Raport DISC w cenie szkolenia

Raport DISC w cenie szkolenia

Dofinansowanie z BUR lub KFS

Dla klientów z sektora MSP istnieje możliwość dofinansowania szkolenia do 80% wartości szkolenia z BUR lub KFS.

Raport DISC w cenie szkolenia

Szkolenie Prowadzi Trener

trener

Terminy Szkoleń

  • Wrocław - 02.09.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Poznań - 09.09.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Warszawa - 16.09.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Kraków - 19.09.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Gdańsk - 23.09.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Katowice - 26.09.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Wrocław - 04.11.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Poznań - 12.11.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Warszawa - 18.11.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Kraków - 21.11.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Gdańsk - 25.11.2019, 2 dni, 1490 zł.
  • Katowice - 28.11.2019, 2 dni, 1490 zł.

- potwierdzone

Zamawiam

Napisz do nas

Szkolenie sprzedażowe: Behavioral Sales System

Beahvioral Sales System to autorska technika oparta o 17 letnie doświadczenie w obserwacji zachowań konsumentów. Każdy z klientów posiada aktualną tożsamość, którą można wykryć za pomocą obserwacji na poziomie ciała i słów. Doskonały handlowiec to taki, który potrafi dopasować proces sprzedaży do aktualnego stanu emocjonalnego i prawdziwej części osobowości, która jest odpowiedzialna za motywację w zakupie. Za pomocą odpowiednich pytań i konstrukcji lingwistycznej, można szybciej budować pozytywne relacje i wpływać na decyzje klientów.
Behavioral to połączenie NEUROLINGWISTYKI, elementów mentalizmu i wyjątkowych zdolności obserwacyjnych w służbie doskonałej sprzedaży. Więcej szkoleń o podobnej tematyce znajdziesz w kategorii szkolenie sprzedażowe.

 

PROGRAM SZKOLENIA- Behavioral Sales System:

Moduł I : Czym naprawdę jest sprzedaż BEHAVIORALNA ?

  • Nowe podejście do sprzedaży w myśl zasady „Kup moje marzenie a jak kupię twój produkt” – odwrócenie procesu i pokazanie najczęstszych błędów sprzedażowych w ujęciu tradycyjnym.

Moduł II :  Kreatywność tożsamościowa – jako narzędzie do wykrywania prawdziwej decyzyjności/MOTYWACJI zakupowej klienta (która część osobowości klienta podejmuje decyzję w celu określenia profilu osbowościowego Idealnego Klienta/partnera)

  • Sposoby komunikacji z tożsamością zakupową klienta

Moduł III –:ZARZĄDZANIE emocjami w procesie sprzedażowym?

  • Pokazanie jak duży jest wpływ emocji na decyzję zakupu.
  • Nauka odczytywania i wpływania na emocje za pomocą tzw. Pamięci emocjonalnej –
  • Badanie wartości mentalnych klienta na poziomie lingwistyki niezbędnych w analizie procesu decyzyjnego ( wiara, spokój, bezpieczeństwo itp.)

Moduł IV : Przetwarzanie informacji – procesy myślowe – poziom komunikacji werbalnej.

Przedstawienie nawyków myślowych potencjalnych partnerów, klientów i zasad, w jaki sposób podejmują decyzję na poziome demonstracji lingwistycznej.

  • Meta programy, jako narzędzie do budowania motywacji zakupowej
  • Systemy reprezentacji, jako klucz do myśli klienta
  • Identyfikacja neurolingwistyczna przekazu – i dopasowanie rozomowy
  • Słowa klucze, jako narzędzie do budowania więzi
  • Struktura przekazu werbalnego

Moduł V : Konstrukcja rozmowy handlowej – Nauczenie nowego systemu sprzedażowego w oparciu o:

  •  pytaj
  •  słuchaj
  • analizuj
  • proponuj
  • Pokazanie zasad „przeramowania”, jako elementu PRZEŁAMYWANIA oporu – nowe metody stosowania języka korzyści w sprzedaży.

Moduł VI : Kalibracja przekazu pozawerbalnego jako narzędzia do skuteczniejszego wychwytywania aktualnego stanu klienta

Konstrukcja Komunikatu pozawerbalnego, jako narzędzia do odczytywania intencji na poziomie nieświadomym.

  • Poznanie zasad dotyczących prawidłowej gestykulacji,
  • Modulacja głosu, jako narzędzie do budowania stanów emocjonalnych
  • Kalibracja, czyli jak patrzeć, by widzieć
  • Odczytywanie sygnałów zadowolenia, bądź zamknięcia

MODUŁ VII –:Techniki wywierania wpływu w sprzedaży

  • Tworzenie świadomego środowiska sprzedaży w celu osiągnięcia większego efektu zaangażowania klienta:
    • – wizerunek – efekt WOW, STAN KONFUZJI, itp.
    • – miejsce – zarządzanie miejscem (gdzie, w jaki sposób ustawić środowisko itp.)
    • – narzędzia – jakie gadżety, narzędzia potrzebne są do lepszego przekonywania.
    • Podstawy marketingu hipnotycznego do tworzenia ofert  – neurojęzyk w piśmie
  • Argumentowanie, jako narzędzie wywierania wpływu (Erystyka)
  • Technologia negocjacji – proces osiągania porozumienia

Moduł VII – Podsumowanie w oparciu o 10 zasad skutecznej sprzedaży

FEV POLSKA Sp. z o.o.

Program szkoleń był dopasowany do potrzeb pracowników naszej firmy. Zbliżony poziom przygotowania oraz podobny tok myślenia uczestników pozwoliły na precyzyjny przekaz informacji przez prowadzącego szkolenie. Podczas zajęć uczestnicy mieli możliwość wymiany opinii, dyskusji i zadawania pytań, na które otrzymywali właściwe odpowiedzi. Szkolenie w formie warsztatów zainteresowało tematem i zainteresowało szkoloną grupę. Polecamy firmę szkoleniową GENWHY!

TAURON Dystrybucja S.A.

Szkolenie przebiegło w pełni profesjonalnie i sprawnie. Współpraca okazała się bardzo owocna i w pełni satysfakcjonująca. Planując realizację kolejnych szkoleń, bierzemy pod uwagę możliwość kontynuowania współpracy z firmą GENWHY, którą możemy polecić jako solidnego partnera, dysponującego doświadczeniem, zaangażowaniem i pełnym profesjonalizmem.

STEICO Sp. z o.o.

Szkolenie menadżerskie ,,Wczoraj kolega – dziś szef” posiadało program, dopasowany do potrzeb pracowników naszej firmy. Jesteśmy pod wrażeniem doskonale przygotowanego szkolenia, a dodatkowe materiały pozwoliły utrwalić informacje przekazane na szkoleniu. Metody stosowane przez trenera skutecznie zachęciły uczestników do aktywności i zaangażowania podczas szkolenia.